Spa & wellness
Hyvä OLO

OLOFitness kuntosali

Ajanmukainen, erinomaisesti varustettu kuntosali Kylpylässä Avoinna klo 24 asti

OLOFitness

Ryhmäliikunnat | Hydrohex-allasjumpat | Hinnasto | Tuntikuvaukset | Säännot ja ehdot | Turvallinen treeni

Naantalin Kylpylässä on Varsinais-Suomen komein kuntosali OLOFitness. Turvallista ja tehokasta kuntoilua, palautumista ja rentoutumista, terveellistä ravintoa ja merimaisemia – täällä tulee paras olo.
Ota yhteyttä 02 44 55 956 | info@olofitness.fi

Ohjatut ryhmäliikunnat, viikko-ohjelma

Tunneille ilmoittautuminen tekstiviestillä 044-7122 255/Sanna
Otathan oman alustan mukaan🙂 Maksut Spa & Wellness Center

Voimassa kesäkuussa ja elokuussa (1.6.-30.6.22 ja 1.8.-31.8.22)
Juhannuksena 24.6.–26.6.20222 ei ryhmäliikuntatunteja
Maanantai 17.30-18.30 Jumppa-Mix Outi
18.45-19.45 Body Step Sanna
Tiistai 17.30-18.30 Circuit Sanna
18.45-19.45 Keppi / Syvävenyttely Outi
Keskiviikko 11.00-12.00 Jumppa-mix Sanna
17.30-18.30 RVP Sanna
18.45-19.45 Step-Mix Outi
Torstai 17.30-18.30 Power Outi
18.45-19.45 Dance Sanna
Perjantai 17.30-18.30 Lihaskunto Sanna
Lauantai
Sunnuntai 18.00-19.00 Lihaskunto Outi

Ryhmäliikunnat toteuttaa:

HYDROHEX-ALLASJUMPAT VIRTUAALIOHJAUKSELLA

5 min ennen tunnin alkua tulee tauluun ilmoitus alkamisesta. Virtuaaliohjaaja ja musiikki ovat käynnissä koko jumpan ajan. MAKSUTON.

Maanantai 11.00-11.30 Low-Impact 30 min
  11.35-11.45 Wellness 10 min
  18.00-18.45 Cardio 45 min
Tiistai 19.00-19.45 Remix I 45 min
Keskiviikko 17.30-18.15 Low-Impact 45 min
  19.00-19.45 Remix II 45 min
Torstai 18.00-18.30 Power II 30 min
19.00-19.45 HIIT II 45 min
Perjantai 12.00-12.45 Power II 45 min
16.00-16.45 Low-Impact 45 min
19.00-19.30 Power II 30 min
Lauantai 9.30-10.00 Power II 30 min
10.05-10.20 Wellness I 15 min
16.00-16.45 Beat I 45 min
18.00-18.30 Cardio II 30 min
Sunnuntai 10.00-10.45 Remix II 45 min
10.50-11.00 Wellness I 10 min
16.00-16.30 HIIT I 30 min
18.30-19.15 Power I 45 min

Hinnasto ja tuntikuvaukset

Kertalippu kuntosalille

Sauna- ja allasosaston käyttö kuntosalin kertalipun yhteydessä:
Su -pe 24,- | la 27,- (Hinta ilman kuntosalia: su-pe 20,- | la 24,-)

13,-
Kertalipppu ryhmäliikuntatunnille
10,-
10 x kortti ryhmäliikuntatunneille
75,-
Kuukausikortti ryhmäliikuntatunneille
75,-
Seca-kehonkoostumusmittaus + analyysi
40,-
Seca-kehonkoostumusmittaus
15,-
PT-valmennus 60 min
70,-
Kuntosaliohjelma sis. ohjauksen
70,-
Sisältää sauna- ja allasosaston käytön aukioloaikoina
1 kuukausi
79,-
3 kuukautta
207,-
6 kuukautta
354,-
12 kuukautta
588,-
JUMPPA-MIX

Monipuolinen koko kehon kattava tunti. Sykettä nostavat osuudet voidaan valita hyppien tai kokonaan ilman hyppyjä. Lihaskunto-osuudet käsipainoilla kiinteyttävät ja vahvistavat kehon lihaksistoa. Vatsalihasten ja venyttelyjen osuudet viimeistelevät tunnin. Sopii kaikille.

BODY-STEP

Alkulämmittelyn jälkeen sykettä nostavat liikkeet ja lihaskuntoliikkeet vuorottelevat. Step-lauta antaa hyvän haasteen aerobisen kunnon kohottamiselle, mutta mitään askelsarjoja ei tehdä ja käsipainot puolestaan tehostavat lihaskuntotreeniä. Sopii kaikille mutta tunnilla voit myös todella haastaa itsesi.

STEP-MIX

Tunti yhdistää lihaskuntotreenin ylävartalolle ja askelluksen laudalle sarjaa rakentaen. Lämmittelyn aikana tehdään jo ensimmäinen osuus sarjasta ja välissä lihaskunto-osuus. Sen jälkeen pidempi aerobinen osuus kun sarjan kaksi seuraavaa osuutta yhdistetään kokonaisuudeksi. Tunnin lopussa toinen lihaskunto-osuus ja lopuksi venyttelyt. Tunti vaatii stepin perusaskeleiden osaamista.

LIHASKUNTO KÄSIPAINOILLA JA/TAI KAHVAKUULALLA

Alkulämmittelyn jälkeen otetaan välineet mukaan tehostamaan lihaskuntoharjoittelua (toki osuudet voidaan tehdä myös vaikka osittain ilman välineitä, oman kehon painolla). Lihaskunnossa pyritään käymään mahdollisimman kattavasti kaikki lihasryhmät läpi. Isot lihakset isommilla painoilla ja pienet pienemmillä. Sopii kaikille, tehot jokainen säätelee painovalintojen mukaan.

DANCE

Tanssillinen tunti, jossa musiikki tempaa mukaansa. Askeleet ovat helpohkoja, joten tarvitset vain pilkettä silmäkulmaan ja hyvää mieltä. Tunti koostuu eri rytmeistä zumban tapaan, tavallisimpia lattarit ja Popin klassikot. Tällä tunnilla tyyli on vapaa. Sopii kaikille tanssin ystäville.

POWER

Lihaskuntotunti, jossa pääsääntöisesti käytetään välineenä tankoa ja levypainoja. Halutessasi voit valita myös käsipainot ja/tai kahvakuulan.

CIRCUIT

Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään kiertämään eri treenipisteissä. Osa pisteistä on aerobisia, sykettä nostavia ja osa lihaskuntoa harjoittavia. Kiertoharjoittelun jälkeen tehokas vatsalihastreeni ja sen päälle palauttavat venyttelyt. Tunti sopii kaikille, jotka ovat valmiita haastamaan itsensä.

KEPPI / SYVÄVENYTTELY

Puolet tunnista käytetään keppiä välineenä. Näin lisätään liikkuvuutta ja avataan liikeratoja. Yhdistelmäliikkeillä saadaan koko kehon kattava treeni. Tästä on hyvä siirtyä rauhoittavaan syvävenyttelyosuuteen. Tunti sopii kaikille.

RVP

Reisi-vatsa-peppu-tunti, joka nimensä mukaisesti painottuu harjoittamaan edellä mainittuja lihasryhmiä. Tämän tunnin jälkeen nämä osa-alueet tuntevat tehneensä töitä. Rentouttavat venyttelyt loppuun. Tunti sopii kaikille.

Majoitutko kylpylähotellissa?

Treenin ei tarvitse jäädä väliin lomallakaan! Kaikkiin huoneluokkiin kuuluu myös OLOFitness-kuntosalin maksuton käyttö. Kysy lisää vastaanotosta tai varauksen yhteydessä.

Aukioloajat (vko 26)

Kortinhaltijat & hotelliasukkaat

  • Ma - Su0 - 24

Spa & Wellness Center:
Info & kassa

  • Ma - La8 - 19.45
  • Su8 - 18.45

Treenataan turvallisesti

Palvelemme korona-aikana hallituksen ja terveysviranomaisten antamien ohjeistuksien ja suosituksien mukaisesti.

Vastuullinen treeniympäristö luodaan yhdessä – kiitos, että noudatat toimintaohjeita ja otat muut huomioon!

YLEISSUOSITUS

  • Ethän vieraile kuntosalilla sairaana. Jos sinulla on kuumetta, yskää tai muita ylähengitystieoireita, seuraa THL:n ohjeita ja jää kotiin.
  • Jos olet ollut tekemisissä ihmisen kanssa, jolla epäillään koronavirustartuntaa, älä tule kuntosalille ennen negatiivisen testituloksen saamista.
  • Pidä huolta hyvästä käsihygieniasta ja yskimisetiketistä.
  • Muista turvaväli muita kävijöitä ja henkilökuntaa kohdatessasi.
  • Tiloissamme on saatavilla desifiointisuihketta ja käsidesiä.

KUNTOSALI

  • Olemme lisänneet kuntosalilla siivouskierroksia ja tehostaneet siivousrutiineja.
  • Otathan huomioon, että kuntosalitunneilla käytämme osan ajasta laitteiden ja välineiden puhdistukseen, eli jokainen osallistuja puhdistaa yhdessä ohjaajan kanssa laitteita ja välineitä.
  • Kun treenaat itsenäisesti, muista myös silloin puhdistaa laitteet ja välineet käytön jälkeen.
  • Jos yskit tai aivastat, tee se kyynärpäähän ja puhdista laite sen jälkeen erityisen huolellisesti.
  • Käytä omaa juomapulloa. Hanasta suoraan juominen on ehdottomasti kielletty!

Jos olet terve ja hyvinvoiva, tervetuloa treenaamaan!