Usein kysyttyä

Askarruttaako sinua jokin asia koskien kylpylävierailuasi? Tähän olemme keränneet yleisimmät kysymykset ja vastaukset.

Varaukset & majoitus

Milloin saan huoneen käyttööni eli milloin on check-in?

  • Huoneen saat käyttöösi klo 15.00 jälkeen. Voit kuitenkin tuoda matkatavarasi säilytykseen jo aiemmin, ja käydä vaikka hoidoissa tai allasosastolla tätä ennen.

Mihin aikaan huone pitää luovuttaa eli milloin on check-out?

  • Huone tulee luovuttaa klo 12.00 mennessä. Voit kuitenkin vierailla esimerkiksi allasosastolla vielä tämän jälkeenkin.

Voinko pitää huonetta pidempään?

  • Totta kai! Voit varata etukäteen myöhäisemmän huoneen luovutuksen: Check-out klo 14.00 hintaan 20,-/huone (ei lauantaisin).
  • Voit myös varata valmiin majoituspaketin, johon sisältyy myöhäisempi huoneenluovutus (esim. Romanttinen yö kahdelle).
  • Jos olet vieraanamme lauantaista sunnuntaihin, tarjolla on paketti, johon kuuluu huoneenluovutus klo 18.00 ja herkullinen sunnuntaibrunssi (paketin hinta 35,-/hlö).
  • Jos haluat pitää huonetta klo 18.00 asti, voit tiedustella tätä mahdollisuutta paikanpäällä vastaanotosta: Check-out klo 18.00 hintaan 30,-/huone.
  • Huomaathan, että koulujen loma-aikoina (hiihto- ja kesäloma) myöhäisempiä luovutusaikoa ei aina voida järjestää.

Pääseekö huoneeseen ennen klo 15?

  • Mikäli edellinen asiakas on luovuttanut huoneensa jo aamulla, saatat saada huoneen käyttöösi jo ennen klo 15.00. Tätä emme kuitenkaan voi luvata etukäteen, joten tilanne selviää vasta saapuessasi. Voit esittää toiveen aikaisemmasta huoneeseen pääsemisestä huonevarauksen yhteydessä.

Ovatko lemmikit teille tervetulleita?

  • Ehdottomasti! Lemmikin kanssa voit majoittua lemmikkihuoneessa.
  • Lemmikkihuoneet ovat Deluxe-huoneita ja sijaitsevat Kylpylän päärakennuksessa. Jos toiveenasi on yöpyä lemmikin kanssa jossain muussa huonetyypissä, olethan yhteydessä myyntipalveluumme sales@sunborn.fi niin varmistamme asian. Deluxe-lemmikkihuoneen hinnassa on mukana lemmikkimaksu, erillistä veloitusta ei peritä.
  • Lemmikkihuoneita on rajoitettu määrä, joten lemmikin kanssa matkustaessasi kannattaa varaus tehdä hyvissä ajoin.

Voivatko lapset majoittua kanssamme 2 hengen Comfort-huoneessa?

  • Comfort-huoneeseen mahtuu lisävuode yhdelle lapselle. Tässä huonetyypissä on erilliset sängyt, joten lapsen nukkuminen aikuisten välissä voi olla haastavaa.
  • Jos perheessänne on kaksi lasta, suosittelemmekin Deluxe-huonetta, jossa on levitettävä vuodesohva lapsille. Pienimmille lapsille voit varata matkasängyn lisämaksusta 15,-/vrk.

Mihin huoneeseen voi majoittua 4-henkinen tai 5-henkinen perhe?

  • Jos yksi lapsista on niin pieni, että hän voi nukkua vanhempien välissä, voitte varata Deluxe-huoneen parivuoteella (Deluxe King). Tällöin kaksi lapsista voi nukkua levitettävällä vuodesohvalla ja yksi vanhempien välissä.
  • Meillä on myös suurempia huoneistoja, joissa mahtuu nukkumaan jopa kuusi henkilöä.
  • Pienimmille lapsille voi varata myös matkasängyn lisämaksusta 15,-/vrk.

Saavumme klo 18 jälkeen. Pysyyhän varauksemme voimassa?

  • Huonetta pidetään varattuna klo 16 asti. Tämän jälkeen edellytämme luottokorttivahvistusta.

Onko parkkipaikka maksullinen asukkaille?

  • Parkkipakka on maksullinen kaikille.
  • Ensimmäiset 2 h on maksutonta parkkiaikaa, minkä jälkeen hinta on 1,-/h tai 10,-/24 h.
  • Spa Residence -rakennuksessa Kylpylän vieressä on asiakkaille lukittu ja lämmin paikoituskerros (15,-/24 h).

Mihin mennessä ja miten voin perua huoneeni kuluitta?

  • Tarkistathan omaa varaustasi koskevat peruutusehdot varausvahvistuksesta. Voit peruuttaa varauksesi niiden puitteissa.
  • Mikäli huonevarauksesi on peruutusehtojen mukaan vapaasti peruutettavissa, voit perua sen saapumispäivänä klo 16 mennessä joko varausvahvistuksessa olevan peruutuslinkin kautta, puhelimitse 02 44 55 100 tai online tästä.
  • Mikäli peruutus tapahtuu aiemmin, sen voi tehdä myös sähköpostilla info@naantalispa.fi.

Voinko tehdä ravintolavaraukset vasta saapuessani?

  • Suosittelemme tekemään pöytävaraukset etukäteen, etenkin jos mielessänne on tietty ravintola, sillä saapuessanne saattaa osa ravintoloista olla jo täyteen varattuja.  Pöytävarauksen voit tehdä täältä » 

Hoidot, kylpylä ja altaat

Voinko varata hoitoja vasta paikan päällä?

  • Suosittelemme hoitovarausten tekoa etukäteen, sillä suosituimpina päivinä, etenkin viikonloppuisin, kaikki hoitoajat saattavat olla jo varattuja.
  • Toki hoitoja kannattaa kuitenkin aina tiedustella, vaikkei varausta olisi tehnyt etukäteen.

Voiko allasosastolla käyttää shortseja?

  • Allasosastolla voi käyttää kaikkia uimiseen tarkoitettuja asuja, myös uimashortseja.

Onko allasosastolla lastenallas?

Pitääkö vauvalla olla uimavaippa?

  • Suosittelemme uimavaipan käyttöä, meillä on niitä myös myynnissä,

Pitääkö allasosastolle tehdä varaus?

  • Emme ota allasosastolle varauksia, eli voit tulla paikan päälle ilman varausta.

Lahjakortit

Voinko luovuttaa lahjakorttini jollekin toiselle?

  • Kyllä voit. Lahjakortin voi käyttää kuka tahansa, mutta se pitää olla mukana eli annathan kortin mukaan sille, joka sen tulee käyttämään

Minulla on majoituslahjakortti, ja tulisin yöpymään lemmikin kanssa. Onko se mahdollista?

  • Mikäli lemmikkihuoneita on vapaana, voit myös majoittua lemmikin kanssa. Riippuen lahjakortin huonetyypistä, sinulle voi tulla maksettavaksi lisämaksu huoneen vaihdosta. Lisäksi lemmikistä veloitamme erillisen maksun.

Lahjakortissa lukee, että se ei ole voimassa aattoina, juhlapyhinä ja suurtapahtumien aikana. Mitä tämä tarkoittaa?

  • Aattoja ja juhlapyhiä ovat yleisesti ottaen arkipyhät sekä kaikki tunnetut juhlat kuten pääsiäinen, vappu, juhannus, joulu ja uusi vuosi. Suurtapahtumat vaihtelevat vuosittain. Yleensä suurtapahtumiksi lasketaan kaikki lähialueiden isot tapahtumat kuten mm. Ruisrock ja isot messutapahtumat. Vuoden 2022 aatot, juhlapyhät ja suurtapahtumien ajankohdat löydät täältä »

Minulla on lahjakortti mutta haluaisin vaihtaa siinä olevia palveluita. Onko se mahdollista?

  • Tämä riippuu täysin siitä, minkälainen lahjakortti sinulla on. Ota yhteyttä myyntipalveluun, ja kerro lahjakortin numero niin voimme tarkistaa asian.

Lahjakorttini on menossa vanhaksi. Voiko lahjakortin voimassaoloaikaa pidentää?

  • Tämä riippuu täysin siitä, minkälainen lahjakortti sinulla on. Ota yhteyttä myyntipalveluun, ja kerro lahjakortin numero niin voimme tarkistaa asian.

Ostin väärän lahjakortin. Mitä teen?

  • Lahjakorteissamme on 14 päivän palautusoikeus. Laita meille tiedoksi tilausnumero tai lahjakortin numero, niin voimme mitätöidä kortin, ja palautamme sinulle rahat siihen samalle maksutavalle millä olet sen maksanut.
  • Muista myös ostaa uusi, oikea lahjakortti.

Ostin lahjakortin, mutta en saanut kuin vahvistuksen. Mistä saan lahjakortin?

  • Lahjakorttiostosta tulee kolme sähköpostiviestiä:
    1. Maksuvahvistus
    2. Tilausvahvistus
    3. Lahjakortti
  • Jos saat vain 1. Maksuvahvistuksen, etkä mitään muuta, niin todennäköisesti maksuvaiheessa on mennyt jotain vikaan.
  • Jos 2. Tilausvahvistusta ja 3. Lahjakorttia ei ole tullut muutaman tunnin kuluttua ostoksen tekemisestä, otathan yhteyttä niin selvitellään lisää.
  • Jos saat 1. Maksuvahvistuksen ja 2. Tilausvahvistuksen, mutta et lahjakorttia niin ihan ensin kannattaa kurkata roskapostikansioon. Joskus ne menevät sinne.
  • Jos lahjakorttia ei sieltäkään löydy, otathan yhteyttä niin selvitellään lisää.

Minulla on lahjakortti kahdelle hengelle, mutta lapsemme tulisi mukaan. Onko se mahdollista?

  • Kyllä on, mutta kaikkiin huoneisiin ei mahdu lisävuoteita. Otathan yhteyttä myyntipalveluun niin voimme tarkistaa minkälainen lahjakortti sinulla on, ja mitä huoneita on vapaana.

Minulla on lahjakortti kahden yön majoitukseen. Voinko käyttää sen kahdessa osassa, ja yöpyä molemmilla kerroilla 1 vrk?

  • Tämä on joissain tapauksissa mahdollista, mutta voit joutua maksamaan lisämaksun. Otathan yhteyttä myyntipalveluun niin voimme tarkistaa minkälainen lahjakortti sinulla on, ja mikä tuon lisämaksun osuus mahdollisesti olisi.

Minulla on lahjakortti hoitopakettiin, missä on useampi hoito. Voinko käyttää sen useassa osassa?

  • Tämä riippuu täysin siitä, minkälainen hoitopaketti lahjakorttiin sisältyy. Jotkut hoitopaketit on suunniteltu niin että niistä tulee yksi hoitokokonaisuus. Ota yhteyttä myyntipalveluun, ja kerro lahjakortin numero niin voimme tarkistaa asian.

Liikunta- ja lounassetelit

Käykö teillä maksuvälineenä liikunta- ja lounassetelit?

  • Lounaseduista meillä käy seteleistä vain Edenredin lounassetelit. Mobiiliaplikaationa käy Edenredin lisäksi E-passi ja Eazybreak. Smartum ei valitettavasti meillä käy.
  • Liikuntaeduissa käy joko setelinä ja/tai mobiiliaplikaationa Smartum ja Edenred. Pelkästään mobiiliaplikaatioina käyvät E-passi ja Eazybreak. Vain setelinä käy RJ-Kuntoilusetelien TYKY-seteli.
  • Edenredillä on lounas- ja virikeseteleiden sekä mobiiliaplikaation lisäksi maksukortteja, joissa on lounas- ja/tai liikuntaetu. Nämä käyvät meillä.
  • Hyvinvointi-/hierontaeduista meillä käy vain mobiiliaplikaation kautta Smartum, E-passi tai Eazybreak. HUOM! Eazybreak hyvinvointiedun saajan työnantajan pitää ensin lähettää meille Eazybreakin kautta pyyntö, että voivat käyttää meillä hyvinvointietua. Kun pyyntö on hyväksytty, voi palvelua käyttää.

Mitä palveluja liikunta- ja lounasseteleillä voi maksaa?

  • Lounassetelillä voi maksaa ruokailuja (lounas, päivällinen), mutta ei kuitenkaan alkoholia.
  • Liikuntasetelillä voi maksaa liikuntapalveluja kuten kuntosalin käyttö, ohjatut liikuntaryhmät ja allasosaston käyttö. Kesäisin voit maksaa liikuntaedulla myös golf-pelilipun.
    Liikuntaseteleillä ei voi maksaa konserttien pääsylippuja.
  • Jos sinulla on hyvinvointi-/hierontaetu, voit käyttää sitä klassiseen hierontaan tai urheiluhierontaan. Muihin hoitoihin (kauneushoidot ja vartalohoidot) hyvinvointietu ei valitettavasti käy.
  • Huomioithan että kaikki lounas- ja liikuntaedut ovat henkilökohtaisia, eli niillä voi maksaa vain oman osuuden, ei ystävien tai perheenjäsenten maksuja.
Varaa lomasi parhaaseen hintaan