Usein kysyttyä

Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

Milloin saan huoneen käyttööni eli milloin on check-in?

  • Huoneen saat käyttöösi klo 15.00 jälkeen. Voit kuitenkin tuoda matkatavarasi säilytykseen jo aiemmin, ja käydä vaikka hoidoissa tai allasosastolla tätä ennen.

Mihin aikaan huone pitää luovuttaa eli milloin on check-out?

  • Huone tulee luovuttaa klo 12.00 mennessä. Voit kuitenkin vierailla esimerkiksi allasosastolla vielä tämän jälkeenkin.

Voinko pitää huonetta pidempään?

  • Totta kai! Voit varata etukäteen myöhäisemmän huoneen luovutuksen: Check-out klo 14.00 hintaan 20,-/huone (ei lauantaisin).
  • Voit myös varata valmiin majoituspaketin, johon sisältyy myöhäisempi huoneenluovutus (esim. Romanttinen yö kahdelle).
  • Jos olet vieraanamme lauantaista sunnuntaihin, tarjolla on paketti, johon kuuluu huoneenluovutus klo 18.00 ja herkullinen sunnuntaibrunssi (paketin hinta 35,-/hlö).
  • Jos haluat pitää huonetta klo 18.00 asti, voit tiedustella tätä mahdollisuutta paikanpäällä vastaanotosta: Check-out klo 18.00 hintaan 30,-/huone.

Huomaathan, että koulujen loma-aikoina (hiihto- ja kesäloma) myöhäisempiä luovutusaikoa ei aina voida järjestää.

Pääseekö huoneeseen ennen klo 15?

  • Mikäli edellinen asiakas on luovuttanut huoneensa jo aamulla, saatat saada huoneen käyttöösi jo ennen klo 15.00. Tätä emme kuitenkaan voi luvata etukäteen, joten tilanne selviää vasta saapuessasi. Voit esittää toiveen aikaisemmasta huoneeseen pääsemisestä huonevarauksen yhteydessä.

Ovatko lemmikit teille tervetulleita?

  • Ehdottomasti! Lemmikin kanssa voit majoittua lemmikkihuoneessa.
  • Lemmikkihuoneet ovat Deluxe-huoneita, ja lemmikistä peritään lisämaksu 35,-/oleskelu. Samaan hintaan voit ottaa mukaan vaikka useamman lemmikin.
  • Lemmikkihuoneita on rajoitettu määrä, joten lemmikin kanssa matkustaessasi kannattaa varaus tehdä hyvissä ajoin.

Voivatko lapset majoittua kanssamme 2 hengen Comfort-huoneessa?

  • Comfort-huoneeseen mahtuu lisävuode yhdelle lapselle. Tässä huonetyypissä on erilliset sängyt, joten lapsen nukkuminen aikuisten välissä voi olla haastavaa.
  • Jos perheessänne on kaksi lasta, suosittelemmekin Deluxe-huonetta, jossa on levitettävä vuodesohva lapsille. Pienimmille lapsille voit varata matkasängyn lisämaksusta 15,-/vrk.

Mihin huoneeseen voi majoittua 4-henkinen tai 5-henkinen perhe?

  • Jos yksi lapsista on niin pieni, että hän voi nukkua vanhempien välissä, voitte varata Deluxe-huoneen parivuoteella (Deluxe King). Tällöin kaksi lapsista voi nukkua levitettävällä vuodesohvalla ja yksi vanhempien välissä.
  • Meillä on myös suurempia huoneistoja, joissa mahtuu nukkumaan jopa kuusi henkilöä.
  • Pienimmille lapsille voi varata myös matkasängyn lisämaksusta 15,-/vrk.

Saavumme klo 18 jälkeen. Pysyyhän varauksemme voimassa?

  • Huonetta pidetään varattuna klo 16 asti. Tämän jälkeen edellytämme luottokorttivahvistusta.

Voinko varata hoitoja vasta paikan päällä?

  • Suosittelemme hoitovarausten tekoa etukäteen, sillä suosituimpina päivinä, etenkin viikonloppuisin, kaikki hoitoajat saattavat olla jo varattuja.
  • Toki hoitoja kannattaa kuitenkin aina tiedustella, vaikkei varausta olisi tehnyt etukäteen.

Voinko tehdä ravintolavaraukset vasta saapuessani?

  • Suosittelemme tekemään pöytävaraukset etukäteen, etenkin jos mielessänne on tietty ravintola, sillä saapuessanne saattaa osa ravintoloista olla jo täyteen varattuja.  Pöytävarauksen voit tehdä täältä » 

Onko parkkipaikka maksullinen asukkaille?

  • Parkkipakka on maksullinen kaikille.
  • Ensimmäiset 2 h on maksutonta parkkiaikaa, minkä jälkeen hinta on 1,-/h tai 10,-/24 h.
  • Spa Residence -rakennuksessa Kylpylän vieressä on asiakkaille lukittu ja lämmin paikoituskerros (15,-/24 h).

Mihin mennessä ja miten voin perua huoneeni kuluitta?

  • Tarkistathan omaa varaustasi koskevat peruutusehdot varausvahvistuksesta. Voit peruuttaa varauksesi niiden puitteissa.
  • Mikäli huonevarauksesi on peruutusehtojen mukaan vapaasti peruutettavissa niin voit perua sen saapumispäivänä klo 16 mennessä.
  • Jos perut varauksesi 1-3 päivää ennen saapumista, tulee peruutus tehdä puhelimitse 02 44 55 100.
  • Mikäli peruutus tapahtuu aiemmin, sen voi tehdä myös sähköpostilla info@naantalispa.fi

Voiko allasosastolla käyttää shortseja?

  • Allasosastolla voi käyttää kaikkia uimiseen tarkoitettuja asuja, myös uimashortseja.

Onko allasosastolla lastenallas?

Varaa lomasi parhaaseen hintaan