Spa & wellness
Hyvä OLO

OLOFitness kuntosali

Ajanmukainen, erinomaisesti varustettu kuntosali Kylpylässä Avoinna klo 19.45 asti

OLOFitness

Ryhmäliikunnat | Hydrohex-allasjumpat | Hinnasto | Tuntikuvaukset | Säännot ja ehdot | Turvallinen treeni

Naantalin Kylpylässä on Varsinais-Suomen komein kuntosali OLOFitness. Turvallista ja tehokasta kuntoilua, palautumista ja rentoutumista, terveellistä ravintoa ja merimaisemia – täällä tulee paras olo.
Ota yhteyttä 02 44 55 956 | info@olofitness.fi

Ohjatut ryhmäliikunnat, viikko-ohjelma

Tunneille ilmoittautuminen tekstiviestillä 044-7122 255/Sanna
Otathan oman alustan mukaan🙂 Maksut Spa & Wellness Center

Maanantai 17.30-18.30 Jumppa-Mix Outi
18.45-19.45 Body Step Sanna
Tiistai 17.00-18.00 Power Sanna
18.10-19.10 Keppi-RVP Outi
19.20-20.20 Pilates/syvävenyttely Outi
Keskiviikko 11.00-12.00 Jumppa-mix Sanna
17.00-18.00 Jumppa-mix Sanna
18.10-19.10 Step-mix Outi
19.20-20.20 Miesten treeni Outi
Torstai 17.30-18.30 Power Outi
18.45-19.45 Dance Sanna
Perjantai 17.30-18.30 Lihaskunto Sanna
Lauantai 11.00-12.00 Step Sanna
12.15-13.15 Jumppa-mix Sanna
Sunnuntai 18.00-19.00 Lihaskunto Outi

Ryhmäliikunnat toteuttaa:

Earth Hour 26.3.2022

YIN-joogaa kynttilänvalossa klo 20.30-21.30 | Naantali Spa, Katariinasali
Joogaohjaaja Johanna Lindroos
Ilmainen hotellin asiakkaille, ei ennakkoilmoittautumista

HYDROHEX-ALLASJUMPAT VIRTUAALIOHJAUKSELLA

5 min ennen tunnin alkua tulee tauluun ilmoitus alkamisesta. Virtuaaliohjaaja ja musiikki ovat käynnissä koko jumpan ajan. MAKSUTON.

Maanantai 18.00-18.45 Circuit 45 min Virtuaaliohjaus
Tiistai 19.00-19.45 Circuit 45 min Virtuaaliohjaus
Keskiviikko 18.00-18.45 Combat 45 min Virtuaaliohjaus
Torstai 18.00-18.30 Combat 30 min Virtuaaliohjaus
19.00-19.45 Circuit 45 min Virtuaaliohjaus
Perjantai 18.00-18.45 Combat 45 min Virtuaaliohjaus
19.00-19.30 Circuit 30 min Virtuaaliohjaus
Lauantai 9.00-9.30 Combat 30 min Virtuaaliohjaus
9.45-10.30 Combat 45 min Virtuaaliohjaus
17.00-17.45 Combat 45 min Virtuaaliohjaus
Sunnuntai 10.00-10.45 Combat 45 min Virtuaaliohjaus
16.00-16.45 Circuit 45 min Virtuaaliohjaus

Hinnasto ja tuntikuvaukset

Kertalippu kuntosalille

Sauna- ja allasosaston käyttö kuntosalin kertalipun yhteydessä:
Su -pe 24,- | la 27,- (Hinta ilman kuntosalia: su-pe 20,- | la 24,-)

13,-
Kertalipppu ryhmäliikuntatunnille
10,-
10 x kortti ryhmäliikuntatunneille
75,-
Kuukausikortti ryhmäliikuntatunneille
75,-
Seca-kehonkoostumusmittaus + analyysi
40,-
Seca-kehonkoostumusmittaus
15,-
PT-valmennus 60 min
70,-
Kuntosaliohjelma sis. ohjauksen
70,-
Sisältää sauna- ja allasosaston käytön aukioloaikoina
1 kuukausi
79,-
3 kuukautta
207,-
6 kuukautta
354,-
12 kuukautta
588,-
Miesten treeni

Monipuolinen koko kehon kattava treeni ilman askelkuvioita. Treenataan sekä aerobista kuntoa että lihaskuntoa, venytyksiä tai kehon huoltoa unohtamatta. Tunti sopii kaikille miehille.

JUMPPA-MIX

Monipuolinen koko kehon kattava tunti. Sykettä nostavat osuudet voidaan valita hyppien tai kokonaan ilman hyppyjä. Lihaskunto-osuudet käsipainoilla kiinteyttävät ja vahvistavat kehon lihaksistoa. Vatsalihasten ja venyttelyjen osuudet viimeistelevät tunnin. Sopii kaikille.

BODY-STEP

Alkulämmittelyn jälkeen sykettä nostavat liikkeet ja lihaskuntoliikkeet vuorottelevat. Step-lauta antaa hyvän haasteen aerobisen kunnon kohottamiselle, mutta mitään askelsarjoja ei tehdä ja käsipainot puolestaan tehostavat lihaskuntotreeniä. Sopii kaikille mutta tunnilla voit myös todella haastaa itsesi.

STEP-MIX

Tunti yhdistää lihaskuntotreenin ylävartalolle ja askelluksen laudalle sarjaa rakentaen. Lämmittelyn aikana tehdään jo ensimmäinen osuus sarjasta ja välissä lihaskunto-osuus. Sen jälkeen pidempi aerobinen osuus kun sarjan kaksi seuraavaa osuutta yhdistetään kokonaisuudeksi. Tunnin lopussa toinen lihaskunto-osuus ja lopuksi venyttelyt. Tunti vaatii stepin perusaskeleiden osaamista.

STEP

Kaipaatko haasteellista step-askellusta?Tällä tunnilla step-lauta tulee tutuksi joka suunnasta. Sarjaa rakennetaan ja tehdään pitkään, eli hiki virtaa varmasti. Lyhyt lihaskunto-osuus ja venyttelet lopuksi. Tunti sopii stepin perusaskeleet osaaville. Tule haastamaan itsesi!

LIHASKUNTO KÄSIPAINOILLA JA/TAI KAHVAKUULALLA

Alkulämmittelyn jälkeen otetaan välineet mukaan tehostamaan lihaskuntoharjoittelua (toki osuudet voidaan tehdä myös vaikka osittain ilman välineitä, oman kehon painolla). Lihaskunnossa pyritään käymään mahdollisimman kattavasti kaikki lihasryhmät läpi. Isot lihakset isommilla painoilla ja pienet pienemmillä. Sopii kaikille, tehot jokainen säätelee painovalintojen mukaan.

KEPPI-RVP

Kepit välineenä lisäävät tehokkaasti liikkuvuutta ja avaavat liikeratoja. RVP keskittyy nimensä mukaisesti reisiin, vatsaan ja pakaroihin. Tunnista on apua niska-hartiavaivoista kärsiville, mutta tekee hyvää ihan kaikille. Venyttelyt päättävät tunnin.

PILATES/SYVÄVENYTTELY

Keskittyy keskivartalon kehon hallintaan ja syvien vatsalihasten harjoituksiin tukeutuen hengitystekniikkaan. Hoitaa ja hellii selkää sekä niska-hartia seutua. Tunnilla runsaasti liikkuvuutta ja liikeratoja avaavia liikesarjoja. Syvävenytyksiin keskitytään tunnin loppupuolella kun keho on ensin lämmitetty ja avattu pilatesharjoituksilla. Tunti auttaa tehokkaasti myös rentoutumaan.

Majoitutko kylpylähotellissa?

Treenin ei tarvitse jäädä väliin lomallakaan! Kaikkiin huoneluokkiin kuuluu myös OLOFitness-kuntosalin maksuton käyttö. Kysy lisää vastaanotosta tai varauksen yhteydessä.

Aukioloajat (vko 21)

Kortinhaltijat & hotelliasukkaat

  • Ma - Su0 - 24

Spa & Wellness Center:
Info & kassa

  • Ma - La8 - 19.45
  • Su8 - 18.45

Treenataan turvallisesti

Palvelemme korona-aikana hallituksen ja terveysviranomaisten antamien ohjeistuksien ja suosituksien mukaisesti.

Vastuullinen treeniympäristö luodaan yhdessä – kiitos, että noudatat toimintaohjeita ja otat muut huomioon!

YLEISSUOSITUS

  • Ethän vieraile kuntosalilla sairaana. Jos sinulla on kuumetta, yskää tai muita ylähengitystieoireita, seuraa THL:n ohjeita ja jää kotiin.
  • Jos olet ollut tekemisissä ihmisen kanssa, jolla epäillään koronavirustartuntaa, älä tule kuntosalille ennen negatiivisen testituloksen saamista.
  • Pidä huolta hyvästä käsihygieniasta ja yskimisetiketistä.
  • Muista turvaväli muita kävijöitä ja henkilökuntaa kohdatessasi.
  • Tiloissamme on saatavilla desifiointisuihketta ja käsidesiä.

KUNTOSALI

  • Olemme lisänneet kuntosalilla siivouskierroksia ja tehostaneet siivousrutiineja.
  • Otathan huomioon, että kuntosalitunneilla käytämme osan ajasta laitteiden ja välineiden puhdistukseen, eli jokainen osallistuja puhdistaa yhdessä ohjaajan kanssa laitteita ja välineitä.
  • Kun treenaat itsenäisesti, muista myös silloin puhdistaa laitteet ja välineet käytön jälkeen.
  • Jos yskit tai aivastat, tee se kyynärpäähän ja puhdista laite sen jälkeen erityisen huolellisesti.
  • Käytä omaa juomapulloa. Hanasta suoraan juominen on ehdottomasti kielletty!

Jos olet terve ja hyvinvoiva, tervetuloa treenaamaan!